امشب
رویاهای بلوری

 

 

کجا رفت اون همه دوستت دارم ها...؟


کجا رفت اون همه فدایت شوم ها...اون همه قربونت برم ها...؟


می گفت: من بدون تو نمیتونم زندگی کنم...


می گفت: اگه از تو جدام کنن می میرم...


می گفت: نکنه یه روز تنهام بزاری و بری؟؟؟


می گفت: هر طور شده تو رو بدست میارم...


می گفت: تو عشق منی، عمر منی و تموم زندگی منی...


مگه میشه این حرفا تو خاطره ام زنده بمونه و نسوزم؟؟؟


خدایا تو که شاهد بودی اون چی بهم می گفت...


خودت شاهد تموم یکرنگی و خلوص و پاکی عشقم بودی...


خودت می دیدی و نظاره گر بودی که چقدر صادقانه دوستش داشتم...


راستی خدا جونم ازش بپرس و بهش بگو: چرا تنهام گذاشت...


بهش بگو: من خودم شاهد بودم که اون چقدر صادقانه دوستت داشت...


پس چرا با احساساتش بازی کردی و با رفتنت آتیشش زدی؟؟؟


خداجونم حتما بهش بگو و جوابمو بده...منتظرم


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت11:32---9 آذر 1389
سلام
بلاگتون قشنگ بود
به منم سر بزنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





14 آبان 1389برچسب:, :: 4:8 بعد از ظهر ::  نويسنده : شیرین بلیادی

درباره وبلاگ

من شيرين بليادي از كويتم . امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد. نظر يادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویاهای شیشه ای و آدرس sherin422.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 3978
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1