رویاهای بلوری

ببین : عمری وفادار تو بودم

        دلم جز با تو پيوندي نبسته

               چه سازم ليك ؟ نقشي تازه چندي ست

 

به خلوتگاهِ پندارم نشسته

        چو شب سر می نهم بر بالش ناز

                خیالش در کنارم میهمان است

                       نمی دانی چه محبوب و دلاویز

                            نمی دانی چه خوب و مهربان است

 

نمی دانی به خلوتگاه رازم

       خیال دلکشش چون می نشیند

              همین دانم که در دل هرچه دارم

                     به جز او جمله بیرون می نشیند

                             زخاطر می برد با خنده یی گرم

 

جهان را با غم بود و نبودش

        نمی دانی چه گرم و دلنشین است

                   نوازش های چشمان کبودش

                          بیا یک شب، خدا را، شاهدم باش

                                   ببین : در خاطرم غوغایی از اوست

 

ببین : هر سو که می گردد نگاهم

        همانجا چهرهء زیبایی از اوست

                    به او صدبار گفتم پاي بندم

                            چه سازم ؟ گوش او بر اين سخن نيست

 

چو بستم ديده را، پیداتر آمد

        گناه از اوست ، دانستی ؟ زمن نیست

                   ببین : من با تو گفتم ، ‌کوششی کن

                           ز پندارم خيالــــــش را بشويي

 

وگرنه گر دلم پابند او شد

                            مرا بدعهد و سنگین دل نگویی

                                     



نظرات شما عزیزان:

nadia
ساعت19:05---6 آبان 1389
slm
khubi?khuba,:-d
webet kheili bahale me3 webe khodam
khoshhal misham k webe manam sar bezani
rasti linkidamet u ham mano ba esme webam blink
ghorbunet
bye bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





6 آبان 1389برچسب:, :: 6:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : شیرین بلیادی

درباره وبلاگ

من شيرين بليادي از كويتم . امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد. نظر يادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویاهای شیشه ای و آدرس sherin422.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 3971
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1